niedziela, 8 lutego 2015

Narty?

   Hejka! Jutro po południu wyjeżdżam na narty i nie mam zielonego pojęcia czy uda mi się dodać rozdział, który ma trzy linijki w tej chwili xd Yeah, mam nadzieję, że do jutra jakąś długość zyska, ale... Ja to ja i nic nie wiadomo xd Dobrze, a więc... Coo rzecz więcej.. Trzymajcie kciuki żebym do domu nie wróciła z np. złamaną ręką(było tak w tamtym roku xd)i żeby moja wena przypłynęła czy cuś!
Pamiętajcie, że was Kocham i wgl..♥

P.S Zapraszam na 1 rozdział na drugim blogu Opposites attract do komentowania i czytania i wszystkiego cu się da! Hyhy, do następnej niedzieli najprawdopodobniej Princessy!♥

2 komentarze:

  1. Ależ napewno dasz rade kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!Wiem,że powinnam napisać to w spamie czy coś,ale tutaj może zauważysz.Zapraszam na mojego bloga http://you-tube-girl.blogspot.com/ jeśli będziesz chciała,zajrzyj,skomentuj,poradź czy coś mam poprawić :)
    A tak poza tym bardzo ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń