niedziela, 15 lutego 2015

Hi..!

   Ekhem... Wróciłam! Mówię Wam było zajebiście! W pociągu, na korytarzu widziałam faceta z taką samą fryzurą jak Zayn! Tą wygoloną na dole i kiteczka u góry, ale u mojego ukochanego to wygląda znaaaaacznie lepiej! Wróciłam niedawno, staram się iść spać, ale... Stare nawyki i muszę coś napisać! Jest niedziela, ostatni dzień moich ukochanych ferii! :c Ogłaszam całoroczną żałobę po tych pięknych dwóch tygodniach... Czy ktoś mi wytłumaczy CZEMU niby Walentynki to takie zajebiste święto?! Nie cierpię go odkąd jestem singielką(z dwa lata będzie...), ale jest już coś "50 twarzy Gray'a"! Czytam książkę, powinno mi wystarczyć xd Jezu, masakra, padam na twarz... Na pewno dzisiaj dodam rozdział i tutaj i na drugim blogu [klik] Czy zauważył ktoś, że tam jeden rozdział ma +/- 7 komentarzy, a tutaj 3?
Jak?! Ja się pytam, jak?! Chociaż... To nawet dobrze, przynajmniej ktoś komentuje ♥

oxox Vicol♥ 

2 komentarze:

  1. Mi również kończą się ferię. 😌😌😌
    Ja też jestem sama, ale akurat te walentynki spędziłam najlepiej na świecie. :')
    Czekam na rozdział!
    Dodawaj szybko, bo nie mogę się już doczekać. :)
    http://secret-harrystyles.blogspot.com/
    zapraszam na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie lubie walentynek :)
    Zapraszam do siiebie na kolejny rozdzial Harrego
    directioner0202.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń